Hogyan járjon el a termékek reklamálásánál?

Hova kell küldeni a terméke:

Amennyiben a megvásárolt áru megsérül, kérjük, mindig küldje el nekünk a panasza bejelentését az e-mail címünkre: inof@ahifi.hu. Az ügyfélszolágatunktól fog kapni egy ID azonosítót, amellyel a reklamált terméket visszaküldheti. A reklamált terméket kérjük vigye vissza/vagy küdlje el bármelyik Packeta Point átvevőhely egyikére a kapott ID azonosítóval. Ideális esetben nagy betűkkel írja rá a csomagolásra, hogy "REKLAMÁCIÓ". Az átvevőhelyek listáját az alábbi linken tekintheti meg: https://www.packeta.hu/atvevohelyek.

Mennyi ideig tart egy reklamáció feldolgozása

A törvény szerint 30 nap áll rendelkezésünkre a panaszok feldolgozására. Ez az időszak az áru átvételét követő napon kezdődik. Mindig arra törekszünk, hogy a reklamációt a lehető leghamarabb feldolgozzuk. A reklamáció státuszával kapcsolatos információkért kérjük, írjon e-mailt a info@ahifi.hu címre.

Milyen információknak kell kísérniük az árut

Kérjük, csatolja a csomaghoz a vásárlást igazoló bizonylat másolatát, vagy elegendő a rendelés száma vagy az adóigazolás száma. Fontos a hiba leírása, hogy konkrétan mi nem működik, vagy mi okoz problémát. Minél pontosabban leírja a hibát, annál jobban és általában hamarabb javítja a szerviz a hibát. Ne felejtse el megadni a visszaküldési címet és egy elérhetőséget (telefon vagy e-mail).

Ki fizeti a postaköltséget

Ha a hibát elismerik, szívesen megtérítjük Önnek a csomag hozzánk való eljuttatásának költségeit. Csak a szállítólevél másolatára vagy bármilyen bizonyítékra van szükségünk arról, hogy mennyibe került a postaköltség az összeg fedezésére. Csak készítsen egy képet a telefonjával, és küldje el nekünk e-mailben. Ezután a postaköltséget banki átutalással fizetjük ki az ügyfél számlájára.