Az áru cseréje

Hogyan lehet árut kicserélni

Előfordult már, hogy egy megvásárolt termék nem passzolt és ki kellett cserélnie? Nem probléma. Örömmel teszünk eleget az Ön kérésének, és nem jelent problémát, ha kapcsolatba lép velünk ezzel a kéréssel. 

Hová küldje az árut

Kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak a visszaküldési szándékát az info@ahifi.hu e-mail címünkön. Az ügyfélszolgálatunktól kap egy ID azonosítót, mellyel bármelyik Packeta Point átvevőhelyre elviheti/elküldheti a csomagot. Az átvevőhelyeket az alábbi címen tekintheti meg: https://www.packeta.hu/atvevohelyek

Mit kell írni a csomagba

Magába a csomagba tegyen egy papírt, amelyre ráírja a rendelés számát vagy a vásárlást igazoló bizonylatot, és feltünteti az áru kódját, amelyre az árut cserélni fogják. Ha több tétel van, írja le a tételek számát - mint egy listát.

Mi a helyzet a kiegészítő fizetéssel

Ha az új termék drágább, akkor csak az árkülönbözetet + szállítási költséget (a rendelés összegének megfelelően) téríti meg. Ha az új áru olcsóbb, kérjük, adja meg bankszámlaszámát, mi kiállítunk egy helyesbítő számlát, és a visszaküldött áru teljes összegét az Ön számlájára utaljuk, az új árut pedig megrendelheti a webáruhézunkban. Az eredeti áruknak ideális esetben eredeti csomagolásukban, sértetlenül és szennyeződésmentesen kell lenniük. Ha nem, akkor az ügyféllel való egyeztetést követően ésszerű értékcsökkenést (általában 5-75 %) számítunk fel.