Az áru cseréje

Hogyan lehet árut kicserélni

Előfordult már, hogy egy megvásárolt termék nem passzolt és ki kellett cserélnie? Nem probléma. Örömmel teszünk eleget az Ön kérésének, ha kapcsolatba lép velünk ezzel a kéréssel. 

Az árucsere folyamata 

1. Küldje vissza a régi terméket az Adásvételi szerződéstől való elállás menüpontban leírtak alapján.A visszaküldött termékek feldolgozásának megkönnyítése és felgyorsítása érdekében kérjük, töltse ki az online panaszkezelő rendszerünket
2. Vegye fel velünk a kapcsolatot a termékcsere szándékával kapcsolatban az info@ahifi.hu e-mail címen, vagy a +36 1 848 8973-as telefonszámon. Amikor a termék megérkezik hozzák, mi fedolgozzuk a cserét, és megüldjük Önnek a csereterméket.
Amennyiben nem szeretne várni a csere feldolgozására, rendelje meg az új terméket, akár még mielőtt visszaérkezett hozzánk a régi termék. 

 

Hová küldje az árut

A terméket az alábbi címre szükséges visszaküldeni:

Ahifi s.r.o.
CTpark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g
62800 Brno-Líšeň
Czech Republic
 

Mit kell írni a csomagba

Magába a csomagba tegyen egy papírt, amelyre ráírja a rendelés számát vagy a vásárlást igazoló bizonylatot, és feltünteti az áru kódját, amelyre az árut cserélni fogják. Ha több tétel van, írja le a tételek számát - mint egy listát.

Mi a helyzet a fizetéssel

Minden esetben helyesbítőszámlát állítunk ki. A régi termék teljes árát visszautaljuk (kérjük, e-mailben tudassa velünk a bankszámlaszámát), az új termék árát pedig utalással, vagy utánvéttel tudja téríteni.
Csupán a különbözet rendezésére jelenleg nincs lehetőség. Megértésüket köszönjük!

Az eredeti áruknak ideális esetben eredeti csomagolásukban, sértetlenül és szennyeződésmentesen kell lenniük. Ha nem, akkor az ügyféllel való egyeztetést követően ésszerű értékcsökkenést (általában 5-75 %) számítunk fel.