Az áru cseréje
Hogyan lehet árut kicserélni
Előfordult már, hogy egy megvásárolt termék nem passzolt és ki kellett cserélnie? Nem probléma. Örömmel teszünk eleget az Ön kérésének, és nem jelent problémát, ha kapcsolatba lép velünk ezzel a kéréssel. Hová küldje az árut
Kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak a visszaküldési szándékát az info@ahifi.hu e-mail címünkön.
A terméket az alábbi címre szükséges visszaküldeni:
Ahifi s.r.o.
CTpark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g
62800 Brno-Líšeň
Czech Republic
Mit kell írni a csomagba
Magába a csomagba tegyen egy papírt, amelyre ráírja a rendelés számát vagy a vásárlást igazoló bizonylatot, és feltünteti az áru kódját, amelyre az árut cserélni fogják. Ha több tétel van, írja le a tételek számát - mint egy listát.Mi a helyzet a kiegészítő fizetéssel
Ha az új termék drágább, akkor csak az árkülönbözetet + szállítási költséget (a rendelés összegének megfelelően) téríti meg. Ha az új áru olcsóbb, kérjük, adja meg bankszámlaszámát, mi kiállítunk egy helyesbítő számlát, és a visszaküldött áru teljes összegét az Ön számlájára utaljuk, az új árut pedig megrendelheti a webáruhézunkban. Az eredeti áruknak ideális esetben eredeti csomagolásukban, sértetlenül és szennyeződésmentesen kell lenniük. Ha nem, akkor az ügyféllel való egyeztetést követően ésszerű értékcsökkenést (általában 5-75 %) számítunk fel.