Fiókom

Comfortmat Integra hangszigetelő anyag

hangszigetelő anyag, 700 x 500 mm, 6 mm vastagság, szigetelés 27 dB, súly 2,91 Kg/m² 
További infirmáció a termékről
Segítünk Önnek a vásárlásban
  • Vegye igénybe tanácsadási szolgáltatásunkat.
  • Az árut 14 napon belül visszaküldheti hozzánk.
Comfortmat Integra hangszigetelő anyag
Tipp

Comfortmat Integra hangszigetelő anyag

A Comfortmat Integra egy prémium hangszigetelő anyag a Premium termékcsaládból, amelyet kifejezetten az autóajtók hangszigetelésére terveztek. Kisebb súlyának köszönhetően az anyag alkalmas minden más olyan terület hangszigetelésére is, ahol nem tanácsos túlságosan megnövelni a hangszigetelés súlyát. Ez egy olyan membránanyag, amely többrétegű szerkezetének köszönhetően hang- és hőszigeteléssel is rendelkezik. Egyedi, 1,5 mm vastag hangszigetelő membránból és egy 4,5 mm vastag hő- és hangszigetelő rétegből áll. Ezáltal az anyag akár 27 dB-es hangszigetelésre is képes. Az Integra fontos része a 2018/2019-es szezonra kifejlesztett modern szerelőragasztó-tömítőanyag legújabb generációja, amely -50 és +150 fok közötti hőmérsékleten is azonos ragasztási hatást garantál. Ezért garantálható, hogy az Integra soha nem fog spontán leválni. További egyedülálló tulajdonságai közé tartozik a súly is - a Comfortmat Skyline-nak köszönhetően ez a legkönnyebb hangszigetelő anyag a piacon, amely hangszigetelő membránt is tartalmaz. Az Integra természetesen 100%-ban vízálló, és kifejezetten függőleges ajtófelületekhez készült. Azonban az autó szinte bármilyen felületének hangszigetelésére használható.

A Comfortmat Integra anyag fő tulajdonságai

  • Prémium hang- és hőszigetelő anyag, amelyet az ajtók és az autó egyéb területeinek hangszigetelésére terveztek.
  • Többrétegű szerkezet, amely hangszigetelő membránból, hang- és hőszigetelő rétegből és ragasztórétegből áll.
  • A ma kapható legkönnyebb és leghatékonyabb membránanyag, amelyet kifejezetten autóajtókhoz terveztek.
  • Az egyedülálló hangszigetelő membránnak köszönhetően akár 27 dB zajcsökkentésre képes.
  • 100% víz- és nedvességálló, nem rothad, nem szívja magába a nedvességet és nem bomlik el.
  • Rendkívül tapadó öntapadó réteg, amelynek köszönhetően az anyag még víz alatt sem válik le spontán. 
  • Ellenáll a szélsőséges hőmérsékleteknek - azonos ragasztóhatás -50 és +150 fok közötti hőmérsékleten.
  • Kényelmes telepítés az anyag nagyfokú rugalmasságának köszönhetően. 
  • Nemcsak az ajtók, hanem az autó bármely területének hangszigetelésére alkalmazható.

A Comfortmat Integra anyag műszaki paraméterei

  • Vastagság: 6 mm
  • Méretek: 700 x 500 mm
  • Hangszigetelés: 27 dB
  • Súly: 1,02 Kg (2,91 Kg / m²) 
  • Tapadás: 6 - 8 N / cm
  • Ár: 1 darab

Hol kell alkalmazni a Comfortmat Integra szigetelő anyagot

A Comfortmat Integra elsősorban autóajtók hangszigetelésére szolgál. Második rétegként egy rezgéscsillapító anyag (pl. Comfortmat D2) tetején alkalmazzák a rezgések és rezonanciák megelőzésére. Többrétegű, hangszigetelő membránnal ellátott összetételének köszönhetően teljes mértékben helyettesíti a harmadik hangszigetelő réteget is. Az Integra a csomagtérfedél, a padló, a csomagtér vagy az első és hátsó kerékjárati ívek hangszigetelésére is használható. Mindezen területekhez azonban speciálisan tervezett anyagokat kínálunk. A Comfortmat Integra hangszigetelő anyag leggyakoribb felhasználási területe: 
  • Első és hátsó ajtók
  • Csomagtérfedél (ötödik ajtó)
  • Padló
  • Csomagtartó
  • Első és hátsó kerékjárati ívek
  • Hely a hátsó ülések alatt
  • Torpedó

A Comfortmat szigetelő anyagokról

A Comformat már több mint 10 éve van jelen a piacon, és gyorsan a világ vezető rezgéscsillapító és szigetelő anyaggyártójaként vált ismertté. A Comfortmat™ szigetelőanyagok kiváló teljesítményüknek köszönhetően jelenleg a legszélesebb körben használják a professzionális járműhangszigetelésben. A Comfortmat új technológiákat hozott az autóipar számára, amelyek maximális hatékonyságot, kisebb anyagtömeget, állandó hatékonyságot még szélsőséges hőmérsékleten is, és nem utolsósorban nagyon egyszerű alkalmazást tesznek lehetővé. Mindez csak a Comfortmat laboratóriumaiban végzett sokéves kutatás, a gyártás minden szakaszában végzett szigorú minőségellenőrzés, a gyártógépek korszerűsítése a gyártósorok automatizálásának világelső szakértőinek bevonásával, valamint egy korszerű berendezésekkel felszerelt kutatóközpont létrehozása tette lehetővé. A Comfortmat magasan képzett szakértői széleskörű tudományos és gyártási tapasztalattal rendelkeznek, rendszeresen elvégzik a szükséges fizikai és mechanikai vizsgálatokat, és szakértelemmel rendelkeznek az autók vibrációs-akusztikai tulajdonságai terén. Ez lehetővé teszi, hogy a Comfortmat™ termékek megfeleljenek a mai autóipari piac legigényesebb követelményeinek.

Katalógus számCOM INTEGRA
MárkaComfortmat
HivatkozásokHivatalos weboldal
Anyag típusaZvukově a tepelně izolační
Vastagság6 mm
Méret700 x 500 mm
Hangszigetelés27 dB
Zajvédő megmbránAno
1 darab tömege1,02 Kg
Területi tömeg2,91 kg / m² 
Tapadás6 až 8 N / cm
VízállóAno
HőszigetelésAno
SzínŠedá s černým potiskem
Ár1 kus
Rétegek sorrendje2.

A termékkel kapcsolatos hozzászólások

Értékelés

Össz értékelés
97 %
185 a vásárlók értékelték
166×
16×
Gócza Attila
19. 4. 2024

Szerintem jó anyag. A vastagságához képest egészen jól alakítható (rugalmas) (ha már le van húzva a hátuljáról a papír)

Bokodi Máté
24. 7. 2023

Autópályán hatalmas a különbség. A szélzajt és más autók hangját nagyon szépen elnyomja.

Wilcsek Tamás
25. 10. 2022

Könnyen vágható, jól tapad.

Král Ferenc
26. 9. 2022

Nagyon meg vagyok elégedve kitűnő minőségű

Értékelje a terméket:

Termékek installációja

Skoda Fabia 4Porsche CayenneToyota RAV4Mercedes-Benz V-osztályToyota RAV4BMW X5 (G05)Skoda Octavia 4Skoda Octavia 4Toyota HiluxVolkswagen T6.1Alfa Romeo 4CVolkswagen T6Jeep WranglerBMW 7 (F01)Skoda Octavia 3Tesla Model YSkoda Octavia 4 RSHummer H2Mercedes-Benz VitoSzégyellje magát a KodiaqOpel Zafira LifeFord RangerHyundai i30Tesla Model 3Alfa Romeo StelvioMazda CX-5Toyota YarisHyundai i30 NSubaru LevorgMercedes-Benz V-osztályCitroen C4 PicassoFord Tourneo CustomKia CeedMercedes-Benz V-osztályMercedes-Benz GLEVolvo XC70Toyota Proace VersoToyota RAV4 hibridVolkswagen SciroccoSkoda Octavia 3Volkswagen TouaregKár KaroqMazda 5Volkswagen SharanBMW 5 (G31)Subaru XVToyota CHR hibridDacia DusterSkoda Kodiaq RSBMW X6 (G06)Mercedes-Benz V-osztályOpel InsigniaHyundai Santa FeVolkswagen ArteonMercedes-Benz VitoVolvo V90Volkswagen T6Toyota Proace VersoOpel InsigniaSkoda Superb 3Honda Civic Type RToyota Proace VersoSeat Leon IVPorsche PanameraRenault Megane IVSuzuki SwiftToyota Avensis (T27)Toyota CorollaVolkswagen T6Audi A6 (C8)Mazda 6Peugeot TravelerVW CaddyAudi A7Audi A6 (C8)Seat Ateca FRKár KaroqFord Tourneo CustomAudi Q7BMW 3 (G21)Toyota CorollaAudi SQ8Mazda 6Opel InsigniaFord Tourneo CustomAudi A6 (C8)Land Rover DiscoveryMercedes-Benz VitoBMW 5 (G30)Toyota AurisVolkswagen AmarokMercedes-Benz A-osztály (W169)BMW 3 (F31)Honda Civic 10gBMW 3 (G21)Skoda Superb 3Mazda3Toyota Corolla VersoPeugeot TravelerSkoda Octavia 1Dodge ChallengerNissan 350zCitroen C4 SpacetourerHyundai i30 FastbackOpel ZafiraVolvo S60Opel Astra KAudi TT RSSzégyen a Scala miattVW Golf VIIKia Ceed (JD)Mazda 6 (GJ)Skoda Superb 3Ford Tourneo CustomSkoda Octavia 3 RSSkoda Kodiaq RSMercedes V-osztályHyundai TucsonSkoda Octavia 3VW Multivan T6.1Mercedes-Benz X-osztály (X350d)Infinity QX70Volvo XC90VW T5Mercedes Vito - hangszigetelésBMW 4 (F32) - hangszigetelésMercedes-Benz GLSKár KaroqHyundai i30 NSsangYong KorandoAudi Q3Suzuki SwiftAudi A3Volvo XC70Mazda3Dodge ChallengerMini CountrymanMercedes S-osztályKia CeedBMW X1 (F48)Szégyellje magát a KodiaqBMW 3 GT (F34)BMW 3 (F30)Suzuki VitaraKár, KamiqSkoda Octavia 3Fiat TipoVW Passat B8Ford Tourneo CustomBMW X5 (F15)VW Passat B8Seat AtecaHyundai i30Mercedes-Benz V-osztályVolvo S80Skoda Octavia 3Audi Q8Audi Q7Toyota RAV4Szégyen a Scala miattBMW 5 (E60)Toyota RAV4Nissan NavaraFord Tourneo CustomAudi A6Hyundai i40Mercedes-Benz B-osztály (W247)Skoda Octavia 2Kár, YetiBMW 3 (G20)Skoda Octavia 4
Kérdezze meg tőlünk
Az Ön adatait csak arra használjuk fel, hogy választ küldjünk Önnek.